Валута
BGN
  • EUR
  • BGN
Език
Меню
Профил
Език

Категории

Начало Статии

Статии

Готови ли сте да проектирате свои собствени бижута? -3-

„Всяко бижу разказва история.“ -Gem Hunt

Трябва да проучим техниките и свойствата за събиране на материали.

                В съответствие с темата, определена за дизайна на бижута, материалът може да бъде камък, метал, шнур, мъниста, черупки и др. Трябва да събираме картини, образци на бижута и предмети от природата.

                Докато събираме материали, подходящи за темата, определена в дизайна на бижута, трябва да проучим значението на използването на традиционни, местни материали и техники.

                Трябва да събираме информация: международни модни тенденции, нужди на бизнеса и потребителите, технологични и технически познания, необходими за производството на продукта, функционалността на продукта, неговата функционалност, природа и списания, музеи, библиотеки и култури, магазини.

                Трябва да съберем всички тези данни в изследователска тетрадка.

 

                Трябва да правим чертежи за проучване: По време на проучване на пазара трябва да правим чертежи като бележки в тетрадката.

                Трябва да водим линейни бележки, които могат да се използват като вдъхновение, като улавяме очертанията на модели, които са модерни на пазара и са в челните редици на търсенето на клиентите.

 

                След определяне на темата в дизайна на бижута, следващият етап е събирането на материал.

                Трябва да съберем подробна информация за темата.

                Информацията, която трябва да се използва за таблото за дизайн, което има важно място в създаването на дизайна, включва всички материали като снимки, проби от камък и метал, растения, парчета плат, снимки и др.

                Поради тази причина ние трябва да събираме материал съзнателно и систематично, в съответствие с избраната тема.

               

Източници на вдъхновение в изследването на дизайна

• Модни тенденции:

• Печатни и визуални ресурси:

• Цветни истории:

• Дизайнерска дъска:

• Различни камъни, мъниста, метали:

• Бижута от различни периоди:

• Мода на деня

• Списания и филми

                Трябва да се започне с това, че избраната тема е свързана с текущите тенденции.

                Няма смисъл да създавате дизайни отново и отново около теми, които се повтарят от години.

                За тази цел трябва да се насочат към далновидни проучвания, които следват съвременните тенденции в иновативното мислене.

                Поради тази причина трябва да сме наясно с тенденциите, определени преди година в бижутерската индустрия и да създадем качествени дизайни, които включват културни характеристики за новия сезон.

                Печатни и визуални източници: Енциклопедии, вестници, списания, публикации по темата, каталози. Трябва да събираме информация и снимки, получени от печатни източници.

                Визуалните ресурси включват модни ревюта, панаири, изложби и музеи.

                Трябва да се опитаме да се възползваме от всички визуални ресурси, подходящи за избрания предмет.

                Например; Гледането на модно шоу за бижута или посещението на панаири и правенето на наблюдения ще бъдат важни ресурси в дизайна на бижута.

                За дизайна на бижута не е достатъчно просто да следите изложби и модни ревюта, свързани с бижута.

                Необходимо е да се следват различни клонове на изкуството, да се посещават художествени изложби, да се посещават модни ревюта на дрехи, които допълват бижута и подобни арт събития.

                За да придобием различни гледни точки, трябва да следим отблизо визуалните източници, за да събираме материали, като следваме новите технологични разработки.

                Това е колекция от цветови типове, избрани от тенденциите, определени в бижутерската индустрия и поставянето им в ред. Това често се прави във връзка с сценария.

                Дизайнерска дъска; Включва всички материали като информация, снимки, камък, метални проби, растения, парчета плат, снимки и т.н.

                Различни камъни, мъниста, метали: При проектирането на модел на бижу се проектира модел, подходящ за съществуващия камък.

                Или, ако няма желан камък, след проектиране на модела трябва да се избере камък, който да отговаря на метала, цвета и формата на модела.

                Формата на бижуто и камъкът трябва да образуват цялост един с друг и едното не трябва да надделява над другото.

                Освен това при дизайна на бижута трябва да се изберат метали, които да отразяват добре модела, да бъдат оформени в желаното качество, да имат желания цвят и желаната характеристика и да се определи текстурата, която да се използва върху металната повърхност.

 

                Текстурата е структурата на външната повърхност на обект, която може да се усети при докосване и да се види при гледане.

 

                Най-общо можем да определим текстурата в арт продуктите като елемент на въздействие, който може да бъде възприет и схванат чрез сетивата на зрението и докосването. Докато в миналото художествените продукти са били предназначени да имат предварително определени изображения чрез повърхност, боя и различни процеси,

                В наши дни можем да дефинираме материала според вътрешната му структура, да го оценим по отношение на собствените му възможности и да оформим текстурата на материала според собствената му организационна структура.

 

                Текстурата е важен фактор за бижутата.

                Можем да кажем, че текстурата в бижутата е елементът, който придава смисъл на бижуто.

                В процеса на създаване на оригинален дизайн няма да е възможно да се гарантира оригиналността и изразителността на бижуто с чистата му форма.

                Трябва да разберем, че текстурата на продукта е поне толкова важна, колкото и формата му.

                До такава степен, че завършеното състояние на бижуто, покрито с текстура, която пасва на вътрешната му структура и формален израз, е успешното представяне на целостта на индивидуалния израз, който споменахме.

                Формата и текстурата, които правят презентацията, са витрината на формата.

 

                Това, което е задължително за всички произведения на изкуството, е условието за оригиналност.

                Бижутата са произведение на изкуството в зависимост от въображението и описанието на дизайнера.

                За да има едно бижу с уникално качество, използваният материал или материали трябва да са съвместими един с друг, както и текстурата на повърхността, тоест неговата текстура, и формата му трябва да бъдат създадени, като се вземат предвид подходящите условия за неговия характер.

                Защото освен изключителната форма на бижуто, което ще го представи, това е и ефектът, който текстурата има върху зрителя.

                Текстурата е важен допълващ елемент.

                Както във всички видове артистични дейности, първото нещо, което трябва да се направи в дизайна на бижута, е създаването на нови продукти.

                Иновациите са същността на бизнеса.

                Това е процес, който завършва с артистична иновация под формата на продукт, произведение на изкуството.

                Защото едно произведение на изкуството се ражда във въображението на художника и започва да съществува самостоятелно, след като е създадено като материално въплъщение на определена идея.

                Много тъканни проби са се появили случайно по този начин и се използват днес.

                Текстурните елементи са толкова богати, че дизайнерът може да създава текстури, които никога не са били създавани или опитвани преди, използвайки собствената си логика и експериментални методи.

 

Прочети още →

Готови ли сте да проектирате свои собствени бижута? -2-

„Всяко бижу разказва история.“ -Gem Hunt

-Бъдете инноватор-

Дизайнът е интелектуален и материален работен процес, в който се осъществява иновативният процес, за да се създадат продукти, които отговарят на личните желания за повишаване на стандарта на живот.

                Означава първата написана форма. С други думи, рисуването на симулацията се извършва в ума на двуизмерна равнина.

 

                Първото изображение се получава чрез прехвърляне на дизайна, измислен в ума, върху хартия. Като рисуваме, ние започваме да виждаме форма, която се формира в ума ни и не съществува в действителност.

                По този начин, като изградим мост между ума и окото, имаме възможност да сравним формата, която рисуваме, с формата, която сме проектирали в ума си.

                Чрез идентифициране на недостатъците или излишъците във формата, която се появява в нашите мисли, ние развиваме и проектираме формата, която съществува в нашето въображение чрез повторение.

                Бижутата, които хората са използвали за различни цели от първобитни времена, са различни.

                Различни вярвания, символи на житейски култури, индикатори за статус в обществото и др. Много различни материали (пера, мъниста, кожа и др.), метали и камъни се използват в бижутата, използвани с изрази.

                Поради значението на бижутата по отношение на тяхната сила на изразяване и богатството на инструменти, материали и техники, в които се използват, етапите на проектиране на бижута изискват много добро наблюдение, изследване и систематично изучаване.

                Дизайнът на бижута не трябва да се разглежда като просто използване на метал и камък заедно или рисуване, за да се превърне в бижу.

                Дизайнът на бижута определя метала на бижуто, което ще бъде поставено, неговата техника, мястото, където ще се използва, силата, която трябва да изрази и т.н. Това е интерпретацията на характеристиките като цяло чрез интерпретирането им с иновативната способност на дизайнера.

                Трябва да има креативност, оригиналност и функционалност в дизайна.

                - Можем да изброим етапите на проектиране, за да бъдем успешни в дизайна на бижута, както следва:

                • Определяне на темата за дизайн

                • Провеждане на проучване по предмета на проекта и събиране на данни

                • Изготвяне на табло за дизайн

                • Избор на стил на бижута

                • Изработване на примерни чертежи

                • Разработване на модел от модел

                • Определяне на модела на бижуто

                • Подготовка на форми за образец на продукта

                • Провеждане на анализ на модели

                • Извършване на продуктов контрол (изпитване)

                • Подготовка на реалния продукт (прототип)

                • Изработване на производствени чертежи

                • Извършване на качествен контрол

                • Изчислете разходите

                • Изготвяне на презентационни чертежи

                • Изготвяне на доклад за проектиране

                • За подаване.

                При избора на тема трябва да се обърне внимание на потребителските изисквания, актуалното технологично развитие и актуалните модни тенденции.

                Могат да се избират исторически периоди, направления в изкуството, природа и подобни теми. Трябва обаче да се направят ограничения по отношение на избраната тема.

                Ако започваме от исторически период, парче, специфично за този период, трябва да формира основното заглавие на нашата тема.

                Ако кажем този период, предметът ни не трябва да бъде общият период от този период, а част от него, която привлича вниманието ни и възбужда въображението ни, като инструментите или дрехите, използвани през този период.

                След определяне на темата за дизайна, пригодността на избраната тема за потребителската аудитория, определяне на ситуацията на търсене и предлагане на пазара, ситуация на конкуренция, политика на продажби и др. Трябва да се извърши проучване на пазара, за да се проучат и определят характеристиките.

 

                За да могат бижутата да бъдат произведени по дизайн, да достигнат до правилната аудитория, да отговорят на нуждите и да бъдат продукти с желаното качество, данните в проучването на пазара трябва да бъдат определени и оценени правилно.

 

                Добрият дизайнер, освен че знае как да рисува, трябва добре да следи конкурентната среда и търговската политика на пазара и да бъде решителен в избора на актуални теми, свойствата на използвания метал, желаното качество, цена и подходящи производствени технологии.

                Възможността да се оценят етапите на пред производството, постпродукцията и маркетинга на пазара като цяло е възможна с добро пазарно проучване и наблюдения.

                Продуктите, произведени в резултат на успешно проучване на пазара, ще достигнат до потребителя за кратко време като квалифицирани продукти, които се търсят на пазара.

                Можем да изброим факторите, които трябва да се имат предвид при провеждане на пазарно проучване, както следва:

 

                • Влиянието на днешните модни тенденции върху бижутата

                • Търговска политика на магазините на пазара

                • Таван и долна цена на продукта, който ще се продава (каква ще бъде най-високата и най-ниската цена, поискана за продукта, който ще бъде произведен, и т.н.)

                • Към коя аудитория се харесва продуктът (туризъм, износ, работна аудитория, селски район и т.н.)

                • Оборудване като машини, инструменти и оборудване в предприятията (машинен парк)

                • Производствени методи, използвани в бизнеса (използвана техника, ръчна изработка, местна техника и т.н.)

                • Връзката им с новите технологии и нивото на полза от технологичното развитие в работата им.

                • Бъдещи проекти на компанията, бъдещи тенденции и производства

                • Прилагане на принципите за контрол на качеството (контрол на качеството, изчисления за корекция, етапи на окончателен контрол и др.)

                • Съответствие на кръга на качеството (Всички процеси гарантират, че продуктът е подходящ за целта, има по-добро качество и отговаря на подобни характеристики, за да отговори на очакванията.)

                • Мнения на потребителите за бижута (за каква цел се купуват, инвестиция, подарък, удоволствие и др.)

                • Тенденции в бижутата според нивото на образование и доходи на потребителите

                Трябва да определим предмета и да проведем проучване на пазара

  • Трябва да сканираме за информация по темата.
  • Имаме списания, каталози, брошури и др. Трябва внимателно да прегледаме публикациите.
  • Трябва да изследваме стари и нови проби от бижута от всички източници, които намерим.
  • Трябва да изследваме писмени и визуални издания от библиотеки, които показват движения в изкуството и характеристиките на традиционните изкуства.
  • Трябва да документираме информацията, която получаваме, като си водим внимателни бележки.
  • В резултат на информацията, която получаваме, трябва да определим проблема с дизайна.
  • Трябва да прегледаме вашата информация, за да запомним точките, на които ще обърнем внимание, когато определяме темата.
  • Трябва да определим методите на изследване в съответствие с предмета, който сме определили.
  • Трябва да внимаваме темата, която идентифицираме, да е съобразена с тенденциите и оригинална.
  • Трябва да проучим магазините за производство и продажба на бижута на пазара.
  • Трябва да проучим търговските политики на магазините.
  • Трябва да определим какъв тип бижута произвеждат и на коя потребителска група са привлекателни.
  • Трябва да определим какви технологични възможности имат магазините и какви производствени техники използват.
  • Трябва да водим подробни бележки за информацията, която получаваме.
  • Трябва да определим бъдещите планове на магазините и тяхното съответствие с принципите за контрол на качеството.
  • Трябва да изследваме свойствата на металите и камъните, използвани в производството на бижута.
  • Трябва да съберем вашата информация и документи, като проучим подробно всички проблеми.
  • Трябва да проверим информацията, която сте получили, и да завършим недостатъчните въпроси с интервюта.
  • Трябва да съберем цялата информация, документи и снимки, получени в резултат на проучване на пазара, да изготвим доклад и да го архивираме.
  • Трябва да опишем всички подробности в нашия доклад.
  • Трябва да прегледаме и проверим вашия доклад в резултат на пазарното проучване и да преразгледаме проблемите, които смятаме за липсващи.
Прочети още →

Готови ли сте да проектирате свои собствени бижута? -1-

„Всяко бижу разказва история.“ -Gem Hunt

                Знаем, че културата на бижутата е съществувала заедно с историята на човечеството. Изключително богато е бижутерското изкуство, оцеляло и до днес със своята вяра, магическа сила и стремеж към красота.

                Бижутата, изработени от естествени материали в древността, с течение на времето са били направени с метал и скъпоценни камъни. Когато погледнем разбирането на дизайна от миналото до настоящето, виждаме, че дизайнът, базиран на експериментиране, е много ефективен в културата на бижутата.

                Дизайнерът се опитва да оформи материала, с който разполага, чрез опити и грешки. Проектирането и оформянето на бижута продължава да се прилага и оформя по различни начини.

                Днес механизацията в производството на бижута, като технологията за обработка на метали и техниките за обработка на камъни, е бързо напредващ сектор.

                Въпреки че развитието в бижутерийната индустрия и механизацията в производството на бижута имат много важно място, човешкият фактор запазва своето значение в производството на бижута, особено на етапа на проектиране.

                Създаването на бижута, които могат да се конкурират на световните пазари и продукти, които са предпочитани на пазара, ще бъде възможно преди всичко чрез планиране в съзнанието на добър дизайнер на бижута.

                Това е възможно с добре обучен персонал с изследователски мисли. Има нужда от успешни и образовани дизайнери на бижута в бижутерската индустрия.

                Дизайнерът трябва да може да проучва начини за обогатяване на мисленето и решенията за дизайна на бижута. Когато проектирате бижута, пътят, който подготвя иновативни решения, трябва да се фокусира върху функции, които разширяват границите на творчеството.

                Дизайнът на бижута не е просто да вземете писалка и да рисувате. Успешните дизайнери на бижута са многостранни личности, които не се задоволяват с това, което имат, които изследват, които следват иновациите в събития като панаири, изложби и модни ревюта, които могат да мислят съвременно в съответствие със световните тенденции и които също могат да трансформират традиционната бижутерска култура в модерен стил.

                Целта на модула е да обясни важността на изследването, събирането и използването на информация в дизайна, като обясни какво представлява дизайнерът, дизайнът и създаването; Целта е да придобиете способността да създадете правилния дизайн на панела, като изберете тема, подходяща за конкурентната среда на пазара в съответствие с текущите тенденции.

                Ние ще ви напътстваме да създавате успешни дизайни на бижута. Като придобиете способността да създавате далновидни, различни дизайни чрез интегриране с подробно проучване, примерни чертежи и вашите идеи, можете да станете квалифициран, образован и успешен дизайнер на бижута, необходим в сектора и в областта на образованието.

                Когато се осигури подходяща среда в съответствие с информацията, дадена в тази дейност, ние можем да определим темата на дизайна и да проведем пазарно проучване, подходящо за предмета.

                Проучете печатни и визуални ресурси за дизайна и неговите етапи. Можем да наблюдаваме проучвания по тази тема, като посещаваме изложбени зали, музеи и дизайнерски отдели в различни цехове за производство на бижута.

-СЕДЕФ КРАЛСКИ И КРИСТАЛИ - ВОДНО КОНЧЕ-

                Дизайнът е симулацията, която правим на това, което искаме да направим или създадем, докато не сме сигурни в резултата, преди да го оценим или създадем.

                Това е целенасочен метод за решаване на проблеми. Дизайнът е интелектуален и материален работен процес, в който се осъществява иновативният процес, за да се създадат продукти, които отговарят на личните желания за повишаване на стандарта на живот.

                Следва реализацията на продукта. Много е важно за нов и успешен дизайн на бижута да отговаря на разнообразните потребителски изисквания, да интегрира потребителя с бижутата и да търси техните лични желания в това бижу, за да бъде новият продукт успешен.

                Откакто съществува, хората не се задоволяват с това, което природата дава, а се опитват да направят живота си по-лесен и по-красив, като трансформират формите, които са създали в съзнанието си, в предмети. Дизайнът е характеристика и резултат от това да си човек.

 

                Днес непрекъснатото развитие в областта на комуникацията и технологиите доведе до промени в нуждите на човешкия живот. Вкусовете, начинът на живот, нуждите и позициите на хората са породили различни нужди.

                Дизайнът е един от най-основните елементи в бижутерската индустрия, както във всички области.

                Докато оформяме метали и камъни, ние се стремим да се харесаме на всички човешки общности с различни житейски култури, принадлежащи към различни религии и раси и живеещи в различни страни; Достигането до масите с оригинални дизайни на бижута и гарантирането на създаването на персонализирани бижута е продукт на добре обучен, висококачествен, съвременно мислещ дизайнер, който може да следва световните тенденции.

                Човешкият фактор и обученият персонал са много важни в бижутерската индустрия. Колкото и ценни материали да се използват, ако не са приложени добър дизайн и технически характеристики, подходящи за дизайна, това бижу няма да има никаква естетика, привлекателност или характеристики.

                Дизайнът има значение за потребителя. Новият дизайн трябва да е полезен и безопасен. Дизайнът трябва да бъде лесен за използване и да предоставя на потребителя личен избор.

                Бижутата, произведени като изобретение, не трябва да могат да се използват без прекъсване за определен период от време. Изобретението наричаме методическата работа, насочена към разкриване на неизвестно досега решение в дизайна.

-ОБЕЦИ - ВИНТ - СТОМАНА - СИНДЖИР 03 И ЗВЕЗДА-

                Официални ценности и символика винаги са съществували в бижутата. По този начин дизайнът на бижута се развива успоредно с други дейности на визуалното изкуство и придобива формираща среда за изразяване.

                Дизайнът на бижута е триизмерна работа. Ако го погледнем от тази гледна точка, то трябва да е произведение на изкуството, което е достатъчно силно, за да заслужи статута, който може да се опише като произведение на изкуството, чиято зона за показване е човешкото тяло.

-АКСЕСОАР ЗА КОСА - ТИАРА - МЕТАЛ И КРИСТАЛИ-

                Някои от нас продължават да се затварят в черупките си и по навик да наблюдават нещата във Вселената от съществуване до несъществуване. За тях всичко в живота е нормално.

                Иновативният човек има впечатление и вълнение. Той гледа всичко, което види, с любопитство и вълнение, сякаш току-що започнало живота си дете се сблъсква с предмети за първи път.

                Иновативното мислене е важно в дизайна на бижута. Наричаме иновация в дизайна процес на мислене и внедряване въз основа на нови и валидни идеи.

 

                Иновацията не е просто форма на изразяване на мисъл, изразена чрез материал. Това е процес на мислене и прилагане, който води до кристализирането на нови и валидни идеи.

                Тя се формира от разликата в представата за това колко нов е произведеният продукт. Лицето, което е проектирало; Като добър наблюдател, той беше наясно с новите тенденции, технологичния напредък и актуалното, художествено, философско, социологическо и т.н. от своя период. трябва да следи отблизо проблемите.

                Абсолютна необходимост е всички идеи, които ще се използват в дизайна, да са валидни и изобретението трябва да бъде реализирано в проектирания продукт.

                Той трябва да представи модните тенденции на деня (в дрехите, аксесоарите, материалите и т.н.), материалите и техническата информация на потребителя, като ги интерпретира в съвременен усет за вкус.

                Дизайнерът трябва да може да развива собствената си иновация и да търси начини за обогатяване на мисленето и решенията. Той трябва да може да определя предложения за потребителя и да бъде иновативен с ясни и прости решения чрез бързо организиране на различни и сложни данни.

-БРОШКА - СЕДЕФ КРАЛСКИ С ЕМАЙЛ И ПЕРЛА - ГИНКО БИЛОБА-

                Трябва да направим умствена подготовка, за да реализираме една мисъл.

                Дизайнът е симулацията, която правим на това, което искате да направите или създадете, докато не сме сигурни в резултата, преди да го оценим или създадем. Това е целенасочен метод за решаване на проблеми.

Прочети още →
Страница 1 от 1
«1»