Валута
BGN
  • EUR
  • BGN
Език
Меню
Профил
Език

Категории

Вижте всички статии

Готови ли сте да проектирате свои собствени бижута? -2-

Готови ли сте да проектирате свои собствени бижута? -2-

„Всяко бижу разказва история.“ -Gem Hunt

„Всяко бижу разказва история.“ -Gem Hunt

-Бъдете инноватор-

Дизайнът е интелектуален и материален работен процес, в който се осъществява иновативният процес, за да се създадат продукти, които отговарят на личните желания за повишаване на стандарта на живот.

                Означава първата написана форма. С други думи, рисуването на симулацията се извършва в ума на двуизмерна равнина.

 

                Първото изображение се получава чрез прехвърляне на дизайна, измислен в ума, върху хартия. Като рисуваме, ние започваме да виждаме форма, която се формира в ума ни и не съществува в действителност.

                По този начин, като изградим мост между ума и окото, имаме възможност да сравним формата, която рисуваме, с формата, която сме проектирали в ума си.

                Чрез идентифициране на недостатъците или излишъците във формата, която се появява в нашите мисли, ние развиваме и проектираме формата, която съществува в нашето въображение чрез повторение.

                Бижутата, които хората са използвали за различни цели от първобитни времена, са различни.

                Различни вярвания, символи на житейски култури, индикатори за статус в обществото и др. Много различни материали (пера, мъниста, кожа и др.), метали и камъни се използват в бижутата, използвани с изрази.

                Поради значението на бижутата по отношение на тяхната сила на изразяване и богатството на инструменти, материали и техники, в които се използват, етапите на проектиране на бижута изискват много добро наблюдение, изследване и систематично изучаване.

                Дизайнът на бижута не трябва да се разглежда като просто използване на метал и камък заедно или рисуване, за да се превърне в бижу.

                Дизайнът на бижута определя метала на бижуто, което ще бъде поставено, неговата техника, мястото, където ще се използва, силата, която трябва да изрази и т.н. Това е интерпретацията на характеристиките като цяло чрез интерпретирането им с иновативната способност на дизайнера.

                Трябва да има креативност, оригиналност и функционалност в дизайна.

                - Можем да изброим етапите на проектиране, за да бъдем успешни в дизайна на бижута, както следва:

                • Определяне на темата за дизайн

                • Провеждане на проучване по предмета на проекта и събиране на данни

                • Изготвяне на табло за дизайн

                • Избор на стил на бижута

                • Изработване на примерни чертежи

                • Разработване на модел от модел

                • Определяне на модела на бижуто

                • Подготовка на форми за образец на продукта

                • Провеждане на анализ на модели

                • Извършване на продуктов контрол (изпитване)

                • Подготовка на реалния продукт (прототип)

                • Изработване на производствени чертежи

                • Извършване на качествен контрол

                • Изчислете разходите

                • Изготвяне на презентационни чертежи

                • Изготвяне на доклад за проектиране

                • За подаване.

                При избора на тема трябва да се обърне внимание на потребителските изисквания, актуалното технологично развитие и актуалните модни тенденции.

                Могат да се избират исторически периоди, направления в изкуството, природа и подобни теми. Трябва обаче да се направят ограничения по отношение на избраната тема.

                Ако започваме от исторически период, парче, специфично за този период, трябва да формира основното заглавие на нашата тема.

                Ако кажем този период, предметът ни не трябва да бъде общият период от този период, а част от него, която привлича вниманието ни и възбужда въображението ни, като инструментите или дрехите, използвани през този период.

                След определяне на темата за дизайна, пригодността на избраната тема за потребителската аудитория, определяне на ситуацията на търсене и предлагане на пазара, ситуация на конкуренция, политика на продажби и др. Трябва да се извърши проучване на пазара, за да се проучат и определят характеристиките.

 

                За да могат бижутата да бъдат произведени по дизайн, да достигнат до правилната аудитория, да отговорят на нуждите и да бъдат продукти с желаното качество, данните в проучването на пазара трябва да бъдат определени и оценени правилно.

 

                Добрият дизайнер, освен че знае как да рисува, трябва добре да следи конкурентната среда и търговската политика на пазара и да бъде решителен в избора на актуални теми, свойствата на използвания метал, желаното качество, цена и подходящи производствени технологии.

                Възможността да се оценят етапите на пред производството, постпродукцията и маркетинга на пазара като цяло е възможна с добро пазарно проучване и наблюдения.

                Продуктите, произведени в резултат на успешно проучване на пазара, ще достигнат до потребителя за кратко време като квалифицирани продукти, които се търсят на пазара.

                Можем да изброим факторите, които трябва да се имат предвид при провеждане на пазарно проучване, както следва:

 

                • Влиянието на днешните модни тенденции върху бижутата

                • Търговска политика на магазините на пазара

                • Таван и долна цена на продукта, който ще се продава (каква ще бъде най-високата и най-ниската цена, поискана за продукта, който ще бъде произведен, и т.н.)

                • Към коя аудитория се харесва продуктът (туризъм, износ, работна аудитория, селски район и т.н.)

                • Оборудване като машини, инструменти и оборудване в предприятията (машинен парк)

                • Производствени методи, използвани в бизнеса (използвана техника, ръчна изработка, местна техника и т.н.)

                • Връзката им с новите технологии и нивото на полза от технологичното развитие в работата им.

                • Бъдещи проекти на компанията, бъдещи тенденции и производства

                • Прилагане на принципите за контрол на качеството (контрол на качеството, изчисления за корекция, етапи на окончателен контрол и др.)

                • Съответствие на кръга на качеството (Всички процеси гарантират, че продуктът е подходящ за целта, има по-добро качество и отговаря на подобни характеристики, за да отговори на очакванията.)

                • Мнения на потребителите за бижута (за каква цел се купуват, инвестиция, подарък, удоволствие и др.)

                • Тенденции в бижутата според нивото на образование и доходи на потребителите

                Трябва да определим предмета и да проведем проучване на пазара

  • Трябва да сканираме за информация по темата.
  • Имаме списания, каталози, брошури и др. Трябва внимателно да прегледаме публикациите.
  • Трябва да изследваме стари и нови проби от бижута от всички източници, които намерим.
  • Трябва да изследваме писмени и визуални издания от библиотеки, които показват движения в изкуството и характеристиките на традиционните изкуства.
  • Трябва да документираме информацията, която получаваме, като си водим внимателни бележки.
  • В резултат на информацията, която получаваме, трябва да определим проблема с дизайна.
  • Трябва да прегледаме вашата информация, за да запомним точките, на които ще обърнем внимание, когато определяме темата.
  • Трябва да определим методите на изследване в съответствие с предмета, който сме определили.
  • Трябва да внимаваме темата, която идентифицираме, да е съобразена с тенденциите и оригинална.
  • Трябва да проучим магазините за производство и продажба на бижута на пазара.
  • Трябва да проучим търговските политики на магазините.
  • Трябва да определим какъв тип бижута произвеждат и на коя потребителска група са привлекателни.
  • Трябва да определим какви технологични възможности имат магазините и какви производствени техники използват.
  • Трябва да водим подробни бележки за информацията, която получаваме.
  • Трябва да определим бъдещите планове на магазините и тяхното съответствие с принципите за контрол на качеството.
  • Трябва да изследваме свойствата на металите и камъните, използвани в производството на бижута.
  • Трябва да съберем вашата информация и документи, като проучим подробно всички проблеми.
  • Трябва да проверим информацията, която сте получили, и да завършим недостатъчните въпроси с интервюта.
  • Трябва да съберем цялата информация, документи и снимки, получени в резултат на проучване на пазара, да изготвим доклад и да го архивираме.
  • Трябва да опишем всички подробности в нашия доклад.
  • Трябва да прегледаме и проверим вашия доклад в резултат на пазарното проучване и да преразгледаме проблемите, които смятаме за липсващи.

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
    Все още няма коментари