Дата: 03 Ное 2023
„Всяко бижу разказва история.“ -Gem Hunt
Знаем, че културата на бижутата е съществувала заедно с историята на човечеството. Изключително богато е бижутерското изкуство, оцеляло и до днес със своята вяра, магическа сила и стремеж към красота.
Бижутата, изработени от естествени материали в древността, с течение на времето са били направени с метал и скъпоценни камъни. Когато погледнем разбирането на дизайна от миналото до настоящето, виждаме, че дизайнът, базиран на експериментиране, е много ефективен в културата на бижутата.
Дизайнерът се опитва да оформи материала, с който разполага, чрез опити и грешки. Проектирането и оформянето на бижута продължава да се прилага и оформя по различни начини.
Днес механизацията в производството на бижута, като технологията за обработка на метали и техниките за обработка на камъни, е бързо напредващ сектор.
Въпреки че развитието в бижутерийната индустрия и механизацията в производството на бижута имат много важно място, човешкият фактор запазва своето значение в производството на бижута, особено на етапа на проектиране.
Създаването на бижута, които могат да се конкурират на световните пазари и продукти, които са предпочитани на пазара, ще бъде възможно преди всичко чрез планиране в съзнанието на добър дизайнер на бижута.
Това е възможно с добре обучен персонал с изследователски мисли. Има нужда от успешни и образовани дизайнери на бижута в бижутерската индустрия.
Дизайнерът трябва да може да проучва начини за обогатяване на мисленето и решенията за дизайна на бижута. Когато проектирате бижута, пътят, който подготвя иновативни решения, трябва да се фокусира върху функции, които разширяват границите на творчеството.
Дизайнът на бижута не е просто да вземете писалка и да рисувате. Успешните дизайнери на бижута са многостранни личности, които не се задоволяват с това, което имат, които изследват, които следват иновациите в събития като панаири, изложби и модни ревюта, които могат да мислят съвременно в съответствие със световните тенденции и които също могат да трансформират традиционната бижутерска култура в модерен стил.
Целта на модула е да обясни важността на изследването, събирането и използването на информация в дизайна, като обясни какво представлява дизайнерът, дизайнът и създаването; Целта е да придобиете способността да създадете правилния дизайн на панела, като изберете тема, подходяща за конкурентната среда на пазара в съответствие с текущите тенденции.
Ние ще ви напътстваме да създавате успешни дизайни на бижута. Като придобиете способността да създавате далновидни, различни дизайни чрез интегриране с подробно проучване, примерни чертежи и вашите идеи, можете да станете квалифициран, образован и успешен дизайнер на бижута, необходим в сектора и в областта на образованието.
Когато се осигури подходяща среда в съответствие с информацията, дадена в тази дейност, ние можем да определим темата на дизайна и да проведем пазарно проучване, подходящо за предмета.
Проучете печатни и визуални ресурси за дизайна и неговите етапи. Можем да наблюдаваме проучвания по тази тема, като посещаваме изложбени зали, музеи и дизайнерски отдели в различни цехове за производство на бижута.
-СЕДЕФ КРАЛСКИ И КРИСТАЛИ - ВОДНО КОНЧЕ-
Дизайнът е симулацията, която правим на това, което искаме да направим или създадем, докато не сме сигурни в резултата, преди да го оценим или създадем.
Това е целенасочен метод за решаване на проблеми. Дизайнът е интелектуален и материален работен процес, в който се осъществява иновативният процес, за да се създадат продукти, които отговарят на личните желания за повишаване на стандарта на живот.
Следва реализацията на продукта. Много е важно за нов и успешен дизайн на бижута да отговаря на разнообразните потребителски изисквания, да интегрира потребителя с бижутата и да търси техните лични желания в това бижу, за да бъде новият продукт успешен.
Откакто съществува, хората не се задоволяват с това, което природата дава, а се опитват да направят живота си по-лесен и по-красив, като трансформират формите, които са създали в съзнанието си, в предмети. Дизайнът е характеристика и резултат от това да си човек.
Днес непрекъснатото развитие в областта на комуникацията и технологиите доведе до промени в нуждите на човешкия живот. Вкусовете, начинът на живот, нуждите и позициите на хората са породили различни нужди.
Дизайнът е един от най-основните елементи в бижутерската индустрия, както във всички области.
Докато оформяме метали и камъни, ние се стремим да се харесаме на всички човешки общности с различни житейски култури, принадлежащи към различни религии и раси и живеещи в различни страни; Достигането до масите с оригинални дизайни на бижута и гарантирането на създаването на персонализирани бижута е продукт на добре обучен, висококачествен, съвременно мислещ дизайнер, който може да следва световните тенденции.
Човешкият фактор и обученият персонал са много важни в бижутерската индустрия. Колкото и ценни материали да се използват, ако не са приложени добър дизайн и технически характеристики, подходящи за дизайна, това бижу няма да има никаква естетика, привлекателност или характеристики.
Дизайнът има значение за потребителя. Новият дизайн трябва да е полезен и безопасен. Дизайнът трябва да бъде лесен за използване и да предоставя на потребителя личен избор.
Бижутата, произведени като изобретение, не трябва да могат да се използват без прекъсване за определен период от време. Изобретението наричаме методическата работа, насочена към разкриване на неизвестно досега решение в дизайна.
-ОБЕЦИ - ВИНТ - СТОМАНА - СИНДЖИР 03 И ЗВЕЗДА-
Официални ценности и символика винаги са съществували в бижутата. По този начин дизайнът на бижута се развива успоредно с други дейности на визуалното изкуство и придобива формираща среда за изразяване.
Дизайнът на бижута е триизмерна работа. Ако го погледнем от тази гледна точка, то трябва да е произведение на изкуството, което е достатъчно силно, за да заслужи статута, който може да се опише като произведение на изкуството, чиято зона за показване е човешкото тяло.
-АКСЕСОАР ЗА КОСА - ТИАРА - МЕТАЛ И КРИСТАЛИ-
Някои от нас продължават да се затварят в черупките си и по навик да наблюдават нещата във Вселената от съществуване до несъществуване. За тях всичко в живота е нормално.
Иновативният човек има впечатление и вълнение. Той гледа всичко, което види, с любопитство и вълнение, сякаш току-що започнало живота си дете се сблъсква с предмети за първи път.
Иновативното мислене е важно в дизайна на бижута. Наричаме иновация в дизайна процес на мислене и внедряване въз основа на нови и валидни идеи.
Иновацията не е просто форма на изразяване на мисъл, изразена чрез материал. Това е процес на мислене и прилагане, който води до кристализирането на нови и валидни идеи.
Тя се формира от разликата в представата за това колко нов е произведеният продукт. Лицето, което е проектирало; Като добър наблюдател, той беше наясно с новите тенденции, технологичния напредък и актуалното, художествено, философско, социологическо и т.н. от своя период. трябва да следи отблизо проблемите.
Абсолютна необходимост е всички идеи, които ще се използват в дизайна, да са валидни и изобретението трябва да бъде реализирано в проектирания продукт.
Той трябва да представи модните тенденции на деня (в дрехите, аксесоарите, материалите и т.н.), материалите и техническата информация на потребителя, като ги интерпретира в съвременен усет за вкус.
Дизайнерът трябва да може да развива собствената си иновация и да търси начини за обогатяване на мисленето и решенията. Той трябва да може да определя предложения за потребителя и да бъде иновативен с ясни и прости решения чрез бързо организиране на различни и сложни данни.
-БРОШКА - СЕДЕФ КРАЛСКИ С ЕМАЙЛ И ПЕРЛА - ГИНКО БИЛОБА-
Трябва да направим умствена подготовка, за да реализираме една мисъл.
Дизайнът е симулацията, която правим на това, което искате да направите или създадете, докато не сме сигурни в резултата, преди да го оценим или създадем. Това е целенасочен метод за решаване на проблеми.